Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

maandag 7 februari 2011

De kunstenaar ARMAN vindt ook zijn weg in het 1ste leerjaar!

Proficiat aan het eerste leerjaar voor hun schitterende ideeën en resultaten!
Enkele werkjes moeten nog worden afgewerkt.

Een leerlinge stelt haar creatie al voor:

2 opmerkingen:

  1. Ik ben trots op de resultaten van mijn leerlingen. Zij waren heel enthousiast om aan de werken te beginnen. De ideeën kwamen vanuit de kinderen zelf.
    Juf Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het vijfde leerjaar was verwonderd over de resultaten van het eerste leerjaar. Prima samenwerking. PROFICIAT!

    BeantwoordenVerwijderen