Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

zondag 23 oktober 2011

Oeterwale... het derde leerjaar zingt!


In het bos van Oeterwale... kun je heel erg snel verdwalen.
Elke boom is gelijk want je ziet er enkel eik...
in het bos van Oeterwale.....
Oeterwale... verdwalen!

Al die eiken lijken reuzen... en de knoesten reuzeneuzen.
Een afschuwelijk gezicht door de bliksem fel verlicht.
In het bos van Oeterwale.....
Oeterwale... verdwalen!

Zelfde bomen zelfde paadjes... zelfde takken zelfde blaadjes.
In dat bos is het niet pluis niemand vindt de weg naar huis.
Uit het bos van Oeterwale.....
Oeterwale... verdwalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten