Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

dinsdag 29 januari 2013

Muziek: dat ene deuntje...

 
 
Dat ene deuntje
 
De stilte, het naarste geluid dat er bestaat.
Het verdriet, de pijn die nooit over gaat.
De angst, dat je afwijkt van het ideaal.
Maar muziek doorbreekt dat allemaal!

Mijn emoties worden mooi beschreven.
Iets wat muziek fantastisch doet.
Ik kan echt niet zonder leven.
Muziek zit in mijn bloed.

Meer dan een ritme, meer dan een melodie.
De allermooiste teksten komen uit mijn MP3.
Muziek zal nooit verdwijnen, als jij daarin gelooft.
Er is altijd een deuntje, dat deuntje in je hoofd.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten