Over mij

Mijn foto
Onderwijzeres in de Don Boscoschool te Waregem, vierde leerjaar. Vanuit mijn muzikaliteit vertoon ik een grote interesse naar de muzische mens. Ik geloof in de magische kracht dat muzische vorming in zich heeft. Eerst de geest moet worden geïnspireerd om het te kunnen uitdragen.

zaterdag 3 oktober 2015

 
THE MARY HART ATTACK
Een 3-koppige band, waarvan mijn broer Kris Vlaeminck aan de drums.
Muziekgenre: Shoegaze • Indie • Post-punk
 
Een reactie vanuit Nederland:
"Snoeiharde, maar zuivere doom van The Mary Hart Attack
Een betonnen muur van geluid. Ondoordringbaar, onzichtbaar. The Mary Hart Attack trekt met zijn snoeiharde sound een verdedigingswerk op waar het Nederlands voetbalelftal u tegen kan zeggen. Als in trance staat het Belgische trio op het podium. Een kunst om de heren te kunnen zien, want de rookmachine maakt overuren en het witte felle licht is verblindend. Maar ondanks de allesvernietigende aanval blijken de zuiderburen behalve hard ook virtuoos te kunnen spelen. Geen geluidsbrij waarin je de gitaar, de basgitaar en de drums nauwelijks kunt onderscheiden, maar een goede mix. De composities zitten goed in elkaar waardoor de duisternis in de teksten en het overdonderende karakter van de muziek goed naar voren komen. Een kunst op zich. Van de ep ‘A Dark Green Light’ wordt het titelnummer gespeeld. Snelle, spacious gitaarriffs, in een moordend tempo. De psychedelica heeft een hallucinerende werking. (HB)"
 
Een greep uit hun repertoire:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten